czwartek, 15 października 2015

Recenzje filmów z Warsaw Film Festival


warszawski festiwal filmowy 2015

Trwa właśnie 31. Warsaw Film Festival - czyli prawdziwe święto dla wszystkich, którzy kochają kino. Co się na nim fajnego dzieje? Kultura wysoka dla masy!

Witajcie, ja dalej przebywam na Warsaw Film Festival - Warszawski Festiwal Filmowy. Większość wolnego czasu spędzam w kinie Kinoteka i Multikino Złote Tarasy. Byłem już na wielu ciekawych i ważnych projekcjach jak np. Demon Wrony oraz film Mandarynka. Wybaczcie ale nie mam teraz czasu żeby pisać relacje z tego co się tam dzieje dlatego odsyłam Was do bloga o kulturze, który przygotowuje recenzje filmów z Warsaw Film Festival www.surfblog.pl. Piszą o tym co się aktualnie dzieje na WFF, możecie zobaczyć oprócz wspomnianych recenzji, relacje i harmonogram pokazów - wszystko w jednym miejscu. 

Obiecuję, że ja przygotuję też jakieś wpisy dotyczące Warsaw Film Festival 2015, tylko pozwólcie, że ochłonę i znajdę troszeczkę więcej czasu, bo teraz naprawdę nie mam go. Możecie mnie szukać na sali kinowej lub przed kinami. Chętnie się z Wami spotkam. A Wy jesteście na WFF? Jakie filmy widzieliście? Mam nadzieję, że zachęciłem Was na ten festiwal filmowy moimi poprzednimi wpisami. Pamiętajcie, że jest to dobra dawka kultury wysokiej, która jest niezwykle dostępna dla każdego z nas - dla wszystkich. Do zobaczenia w kinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz